Każdy dzień w przedszkolu jest starannie zaplanowany. Dzięki temu dzieci czują się bezpiecznie, uczą się pojęcia czasu i samodzielności, a nauczyciele mogą jak najlepiej wykorzystać czas na zajęciach.
6:30 – 8:30 PRZYCHODZENIE DZIECI Kształtowanie zachowań kulturalnych, poranne ćwiczenia, praca indywidualna, swobodne zabawy w kącikach zainteresowań, gry dydaktyczne, zabawy ruchowe, śpiew, zabawy integracyjne, prace porządkowe.
8:30 – 9:30 ŚNIADANIE Samodzielne czynności, doskonalenie umiejętności estetycznego i samodzielnego spożywania posiłków.
9:30 – 10:30 ZAJĘCIA EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZE Realizacja zadań edukacyjnych w różnych obszarach aktywności dziecka (zgodnie z podstawą programową), język angielski, zajęcia ruchowe, instruktaże pod kierunkiem nauczyciela.
10:30 – 11:00 CZYNNOŚCI ORGANIZACYJNO-PORZĄDKOWE Ubieranie się, wdrażanie do samodzielnego przebierania się i wzajemnej pomocy, przestrzeganie kolejności zakładania odzieży, nauka samodzielności.
11:00 – 11:45 ZABAWA Swobodne zabawy na placu przedszkolnym, zwracanie uwagi na bezpieczne korzystanie z urządzeń, spacery, wycieczki, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, w zależności od pogody zabawy w sali, wspieranie integracji grupy.
11:45 – 12:45 OBIAD Nauka samoobsługi, kształtowanie umiejętności prawidłowego korzystania ze sztućców.
12:45 – 14:00 LEŻAKOWANIE Relaksacja, czytanie bajek i baśni przez nauczyciela.
14:00 – 14:15 PODWIECZOREK Czynności samoobsługowe i porządkowe, pomoc w nakrywaniu do posiłku.
14:15 – 16:30 REALIZACJA PROPOZYCJI DZIECI I NAUCZYCIELI W zależności od pogody zabawy w sali lub na powietrzu, praca z zespołem dzieci lub indywidualna, zajęcia stymulacyjne, kompensacyjne i wychowawcze, zajęcia specjalistyczne, zajęcia dodatkowe, zabawy według inicjatywy dzieci w kącikach tematycznych, prace porządkowe.